the weekend diaries

Igår var en sån där kväll. Eller dag. Eller kväll. En sån där kväll som bara händer utan att man planerat. En sådan kväll som börjar i arbete, och slutar i vin och tacos och diskussioner mellan gamla vänner, mig själv och en bror. Och sen lite till arbete. Och sen mer vin och tacos.

mm, tacos.

Projekt Road to Europe börjar äntligen dra ihop sig och jag letar fler roliga tävlingar man kan ställa upp i. Tävlingar kanske blir min nya grej. Och förskolan börjar också dra ihop sig och jag tror jag ser fram emot att ha en vardag åt mina egna sysslor, men jag vet ju också vad tid gör med mig. Speciellt tid som bara går.


Idag blir mina meningar lite abrupta, mina poänger förlorade i stavningar och grammatiska funderingar. Jag kallar det söndagslyrik, andra kallar det värdelös blogg. We can't all agree all the time, I suppose.

Jag gillar ordet suppose. Jag gillar också ordet brobdignagion. Jag gillar inte ordet bottle eller butter. Fun facts from fiery female fondling for fast food.

sommarsommarsommar. I've got summer on my mind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback