Not bad, not bad at all

18.01 och jag dricker folköl och spinner framför nya Gossip Girl. Fodralet är den lilla svarta och blingblinget är dagens förskoleverk, den gigantiska knallgula knappen trädd på min vanliga silverkedja. Done and done. 
Svårt det här med vrede. Att kontrollera den och veta när den ska lossas. Men jag tittar på gossip girl och Serena stormade precis ut på Nate för en typisk fjantig sak. Men de kommer ju lösa det vilken sekund som helst (ja, jag tittar samtidigt som jag skriver) och det är så mycket lättare att reda ut dessa fjantiga problem om man har stormat ut. Men hur vet man när man gör vad. När är man en biatch och när är man en person som bara tar sig de friheter man förtjänat (och som argumentably är bäst för situationens hållbarhet)
Lugn och fin gör ingen glad. Snäll och följsam är det nya värsta. Eller så har jag helt fel. Inspirera mig. 
Vad jag inte har fel i är att folköl är gott och helger är härliga och solskensmornar på jobbet faktiskt är underbara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback