dagens fråga...

...var denna: 
Maria, hur vet man att man har skabb?
Dagens mat:
tacos
dagens öl:
Bjorne Bryg 3,5%
Dagens sysselsättning:
titta på tåg som åker med 15 dagisbarn
dagens gårdag:
St Patricks Day med en hel drös med vänner på Big Ben av alla ställen (St Patricks är irländskt, men man kan bevisligen fira det på engelska pubar också). Och vi sjöng I'll sing you one O (eller vad den nu heter) i alla tolv verser och ingen kickade ut oss för störigt beteende. I vanlig ordning sprang jag hem som askungen vid 23 för att hinna hem till sängen. Helt osnuskigt, jag ville bara sova. Dessa miljoner barn jag tar hand om kräver en utvilad Carina.
Dagens dag:
Jobb och sen konstant sittning framför datorn, med en 15 minuters paus för dusch och matlagning (se 'Dagens mat'). Framför datorn har det varit Ugly Betty, American Idol och scrubs blandat med facebook och ...
..äsh, fan va tråkigt. Who cares?
Jag är hångelsugen.
och Djingis Kahn är mitt enda sällskap denna torsdagsnatt. 
Hörrni... fredag imorgon. Me likes. Jag slutar halv 5. Call me *wink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback