ElsaPelsa

Det är nu ett decennium senare och jag känner mig minst ett millenium äldre. Vilket inte är så bra kanske, men hur många känner ni som är 1025 år gamla and still standing?

Tänkte väl.


Detta nyårsfirande blev uppdelat mellan middag här i gr8; som innebar välkomstöl inne i sovalkoven och potatisgratäng a la Bruno ovanpå TV-möbeln som inte har en TV på sig;och senare fest hos Frans med fyrverkeri och helt nytt Bitk-rum (Egentligen biktrum, men bikten.se var tagen så Frans bytte till bitk, eller nått sånt jag var full när han förklarade).
Jag hade även ett konstigt möte med en arg kvinna som vägrade lyssna eller tro på min snälla sida. Sånt är ju skitirriterande. Snällare än jag är ju fan ingen! (jag ser framför mig hur alla 2 pers som läser detta har invändningar, men jag står fast vid min åsikt. Om ni visste hur jag tänkte skule ni också se mig som snäll)

Jag ser iallafall fram emot att träffa henne igen och förklara för henne vilket biotch hon var sist vi träffades, bara för att se om hon kan hantera den informationen lika bra som jag. muahahhaha, *Carinas evil schemes*

Med nya året kommer också en ny roomie i form av en Brunoformad människa, en ny koffert från grovsopen där bruno ska ha sina kläder (sorry Maria), och en ny katt att ta hand om som heter Elsa.
cat

Hon och jag har det bra dessa dagar innan Bruno flyttar in på riktigt. Just nu har han bara ställt en hel del grejjer i ett ostadigt torn precis i mitten av rummet (sorry igen Maria).


En sista HOLLA till tillökningen i Amandas gigantiska familj. En till liten tös är här och andas, det gillar vi. En lekkamrat till Alma kanske? Kan ni inte bara se mig och Amanda med varsin lånad unge och varsin lånad barnvagn promenera vid ångholen för att sedan slå oss ner för en latte på närmaste café?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback