Brunie is my Roomie

Goodmorning

nyvaken
(08.17 i gr8ns matsal, dag 1)

Bruno har som bekant äntligen flyttat in i Gr8!

För att vi ska kunna bo ihop har vi haft några möten och tagit fram en lista med punkter som SKALL hållas.
Den ser ut såhär:

  • Ha roligt!
    Det är den största, första och viktigaste punkten. Här finns det ingen wiggleroom, mer roligt åt folket!
  • Vara hemifrån så ofta som möjligt
    Så vi inte tröttnar.
  • Titta på Naruto
    För att det är så jääävla bra. Bruno har nu bara ungefär 350 avsnitt att kolla ikapp.
  • Respetera varandras sömn
    Eftersom vi sover i samma säng så är denna punkt väldigt central.
  • Följa Marias städschema
    Marias städschema är fan ett blogginlägg för sig, så det går jag itne in på här.
  • Respektera varandras personal space
  • Efter 22 ska man vara tystare
    Jag har en tokig granne.
  • Middag som lagas ihop minst en gång i veckan/pysselhörna med olika hemgrejjer
    Vi funderar på torsdagar, men vi får se hur det blir. Pyssel nr 1 tror jag blir att fixa lyckan till frysfacket.
  • (En present i månaden)
    (Brunos idé. Jag gillar den, och jag gillar även att den är inom parentes)
  • Tålamod
    För vi är ju som två dagisbarn ibland.

action

Kage bunchin no jutsu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback