4 days left

Jag behöver inte sticka under stolen med att jag är sjukt pepp inför sista säsongen av lost. Och ju mer jag tittar igenom förra säsongen inser jag att jag verkligen gillar den, och att jag kommer att sakna lost när de sista 16 avsnitten är visade.

Själv har jag inga måsten för vad sista säsongen ska innehålla, jag vill bara se hur skaparna vill lösa situationen. Jag kräver inga svar, inga förklaringar, utan allt jag vill ha är bra berättande och episka karaktärsscener utöver det är jag bara along for the ride.

En sak känns väldigt säker, och det är att det är sällan en sista säsong har varit så efterlängtad. Även de som inte tittar på lost vill nog ändå veta hur serien avrundas, om inte för någon annan anledning än för att göra narr av den. Lost har blivit ett verk som alla ska ha något att säga till om, bra eller dåligt. Och sånt är alltid spännande.

Oavsett så upplever vi snart en stor tid i TVseriernas historia. Denna serie som alla coola älskar att älska och resten av patrasket älskar att hata rundar av, och jag deltar med öppet sinne och nördometern på högsta gradtalet.


Kommentarer
Postat av: Lovisa

yeeey! snart snart snart! och äntligen nytt inlägg på denna blogg dessutom!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback