tacoma

Behöver jag säga något mer egentligen?
Men jag tänker göra det iallafall, 
JAG ÄR SÅÅ MÄTTTT! VARFÖR ENVISAS JAG MED ATT ÄTA TILLS JAG DÖR SÅ FORT DET DUKAS UPP TACOS?! 
Det sjuka är att om det fanns guacamole kvar skulle jag fortfarande äta.
You heard me. Ni skulle  behöva bända upp mitt grepp om tacotubsen som är fyllda med guacamole några grönpaprikabitar och starksås. 
Ni förstår inte denna känsla. Medan jag skriver blir jag sugen på denna tugga, trots att jag i skrivandets stund ligger raklång på golvet i matkrämpor. 
Vad är detta?
Varför är det såhär?
Varför kan jag inte lära mig?
Nu blir det ett True Blood där Bruno är, lite grönte och lugn och ro.
Shape up Carina. 
Balans och Harmoni.
Energi.
Låt det bara rinna av dig, flicka lilla. 
Måndag imorgon. 
Tisdag idol
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback