Buffy the Vampire Slayer

Jag har börjat titta på Buffy.
Den är typ tusen år gammal, så många ansikten man känner igen från andra serier gör besök. Och nu bortser jag från de jag redan visste om (självaste Buffy och hennes sidekick Willow)
Hittills:

dsfsf
My love, Special Agent Seeley Booth från bones är Angel (ja, detta visste säkert ni redan, men jag är en newbie i Buffy-universe)

dgdgdf
Mrs Cassablancas från Veronica Mars spelar the mean girl in highschool

hvhkjhg
Dexters timida flickvän spelar vicious Vampyr.

Det roliga är att första säsongen spelades in 1997, det är sjukt kul att se alla mina gamla vänner mitt uppe i ett modemässigt katastrofalt 90-tal.



Kommentarer
Postat av: Maria

Snart kommer jag att börja banka blogginlägg ur dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback