Carina ångrar ingenting

Så jag har börjat titta på Glee and I love it.
Fast det motarbetar direkt min nya policy av att inte titta på serier.


HJGJJG

Förörvrigt är det väl tur att jag bor ensam. Ensam i min stökiga lägenhet, med min stökiga själ, med mitt stökiga sinne.

Detta blir lite stream of consiousness (hur nu det stavas), har bråttom och tittar på glee samtidigt. Det är den där multitasking grejjen, som jag också tror på, att dagens folk inte kan föda upp en Einstein eftersom vi måste ha så ånga bollar i luften bara för att leva ett drägligt liv.

Drägligt liv. Låter så odrägligt tycker jag. Man kanske ska bli Einstein iallafall då. Kalla mig Tsveistein.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Glee rockar, kul att fler hoppar på mitt och Olles Gleetåg:) Tror faktiskt du har helt rätt gällande Einsteinteorin, man har tappat förmågan att fokusera på endast en grej, vilket krävs för att bli bäst på det. Man får börja släppa några av bollarna kanske...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback