Season Ending

Har precis sett klart på Scrubs säsongfinal. Och jag tror fakitskt att om det kommer en till säsong, så är inte JD med längre, och om han är med är det bara som guest appearence. Iallafall, jag har gråtit och gråtit och gråtit och gråtit. Inte fällt en tår eller snyftat lite granna, nu snackar vi niagarafallen nerför mina ögon. Och gärna skrattat samtidigt.

Det var min första serie jag obsessade över.

Vill ni förresten veta Janitorn namn?
För jag kan Spoila =)=)=)


scrubs
SALUT!

Kommentarer
Postat av: Lovis

Spoila INTE! har det sista avsnittet kvar, kunde inte se det igår, kände att man behövde vara bättre mentalt förberedd på slutet av en av de bästa serierna någonsin...

Postat av: Carina

Jag hajjar det totalt och tycker att det låter som en bra plan.

Själv har jag bara så svårt att hålla mig =)

2009-05-08 @ 11:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback