Lotta Falkenberg är min idol

Guld till Korea i damernas konståkningsfinal.
Helt rätt. Jag grät som ett barn när Yu-Na Kim åkte. Men ska jag vara helt ärlig så grät jag väl under silver och bronsmedaljörernas åk också.

yu-na kIM

Jag är så sugen på att åka skridskor. Jag tror fan att jag skulle kunna landa en enkel Salchov om jag bara försökte. Varför åker vi aldrig skridskor? Kan någon styra upp???

Dagens skräll var att italienskan Carolina Costner floppade totalt och dalade från en 5e plats efter korta programmet, till en 12 plats.
Dagens andra skräll var att jag fakitskt sovit idag. Och det har vart suveränt. Vaknade väl vid 14 tiden med lite frukostaspirationer. Jag funderar även på att slå på stort och faktiskt ta en dusch idag.

Dagens plan:
Robinzone inspelning i Hjulsta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback