GIMME

Jag behöver ett nytt duschdraperi, and I want this one:

BIG BANG THEORY

Bilden är tagen från förra månadens serie, som nu döps om till Just Nu Serien... och det är The big Bang Theory.

Serien som är serien just nu är helt enkelt American Idol. Både säsong 8 som går just nu, och säsong 1 som jag också går igenom. Och varför gillar vi denna serie?
Jo, för detta:

abdul

Hur kul är det att Simon ritat mustasch på Paula Abdul medan de andra domarna pratade. SJUUUUUKT kul. Jag tror inte ni hajjar.

nu:
Jobb
sen:
lassagne (stavning?)

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad gott! Postar du åt mig?

2009-03-31 @ 17:00:04
Postat av: Carina

Nej, det blir inge lasagnepost för dig Maria.... där går gränsen!

Men jag tycker vi ska ha en "vi försöker oss på att göra hot bandidos" kväll.... och det snart!

2009-03-31 @ 17:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback