4.20

Sååå... efter att jag och Amanda promenerat runt stan hela dagen igår får jag sms av Maria som meddelar att Zach Braff var i Stockholm. Han hade visst varit på museum och debacer i söndags. Då funderade jag lite på om det inte vore sjukt bra att få reda på sånt INNAN det händer.

Så jag tänkte att ni kan få komma på en plan som i framtiden kan ge mig sådan info innan det fakitskt händer. Get to work, peons! 

Braff

Peons råkar samtidigt vara veckans ord. Så gå ut i världen och använd använd använd!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag är med dig! Sjukt tråkigt att få veta att han VARIT i stockholm och att man FÅTT maginfluensa samma timme. Var är alla goda nyheter?

2009-03-31 @ 14:44:56
Postat av: Carina

Det vet inte jag. Det är en dåliganyhetertid at the moment. Men vi ahr makt att stoppa det, om vi bara lägger manken till. Exempelvis är det fest i helgen. Det är ju fett

2009-03-31 @ 17:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback