Sick-rant

Sick as a dick
Sjuk som en kuk

Att det rimmar på två olika språk... är det bara ett sammanträffande?

I andra nyheter känns det som om att min hals är full av knutar, knutar som gör ont. Det är lite störande då jag inte riktigt kan tugga utan att ha sensationen av knivar som hugger från halsknuten upp till vänstra örat. Vilket i sin tur är irriterande för jag är sjuk, hemma med god mat som enda vän och helt plötsligt smakar god man som knivar. Samma gäller för den nybakade baguetten min mamma precis lämnade till mig, sin stackars sjuka dotter.

Slutsatsen:
Det är synd om mig. Jag vaknade 13 idag, så jag kommer inte kunna sova. Jag kommer inte kunna äta något, även fast det är min största lycka sjukdagar som denna.

Men igår sket jag ju i Lost och Adendum... vilket betyder att jag iallafall har någonting jag fortfarande kan göra trots mitt patetiska tillstånd.


Thats it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback