Uppstyrt

Om jag inte missminner mig så visas säsongspremiären av Scrubs ikväll i USA. Vilket innebär, för oss Svedala-bor, att avsnittet borde dimpa ner någon gång under morgondagen.

Ahhh.. så skönt när alla serier drar igång igen!

Jag kom precis tillbaka från att ha lämnat alla tusen tacosåsglasburkar och några hundra vinägerflaskor i glasåtervinningen, för att sedan skutta upp till vinden för att bege mig in i infernot som är mitt vindsutrymme. Jag kröp in på ställen som jag är tvekam över att ens Gud lagt märke till. It all payed off though, för jag tror jag hittade alla mina gamla foton. Så Maria, snart kommer jag över och scannar tusen miljarder!

Diskmaskinen diskar. Jag tog också ner en hel del kläder från vinden, och ett och annat par skor, så nu ska jag prova allt och fundera över hur jävla DÅLLLLIG klädsmak jag haft en gång i tiden. Men också fundera över vad jag kan klippa sönder och riva upp och sy ihop.

YEY, projekt!

Va hon ligger i! tänker ni kanske då.

Och jag kan bara säga Javisst ministern!
Men det är bara för att jag borde klippa film.

That's how we rolez, sistah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback