TinTin är lebb!

Hej på er alla.
Jag skulle skriva något i min blogg idag, sa jag igår. Men jag ahr helt glömt bort va det va. Jag skulle också heta något sjukt ballt på facebook, men minnet är inte riktigt som det borde.

Men annars är det lördag, Amanda sitter och läser högt ur morgonbladet för mig medan jag klipper film och drömmer mig bort till Gaza.
Ska vi inte bara åka dit? Hela världen. Hur skulle folk då reagera?

Gårdagen va öldagen för oss på söder. Vi strålade samman hos pandan och kom egentligen aldrig riktigt därifrån. Men det var trevligt, jag var mätt i stort sett hela kvällen och det är ju inte riktigt optimala förhållanden för fest, men trots det lyckades jag vara ganska nära topp större delen av kvällen.

Oj... tråkig blogg.
Jag vet, det är väl så jag rullar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback