TaComa

Försöker titta på 24, klippa film och skriva blogg samtidigt.
Det går halvbra.

Men det är de sista avsnitten av säsongen, och jag vill ju bara veta vad som händer.

Imorgon då, gänget? Vad gör ni då?
För jag behöver klippa film men vill ändå träffa mina likar. Kan ni inte komma hit och värma på Brunos potatisgratäng och sitta i min soffa och hänga och komma med kreativa förslag på min MMK film.

Please?

Äsh, jag har haft två unika besökare på min blogg idag Det ena var jag och det andra var jag hemma hos Bruno. Jag smsar istället.

Annars har jag fått Spotify idag (Tack Johan H och Anna Ö).
Jag har hängt i Hjulsta.
Jag har lyssnat på klassiskt.
Jag har ätit tacos tills jag dog.
Jag har målat om mina naglar.
Jag har vart i Duvbo och inte städat då städskåpet hade gått i baklås.
Jag ahr börjat planera inför sommarens camping-trip. Den kommer rocka!

Nu ska jag återgå till 24 och "klippandet".

Kommentarer
Postat av: Maria

Ring när du vaknar så tar vi en frostig promenad följt av häng i slussen och idéfrossa. Tacos igen kanske också?



Peace!

2009-01-03 @ 22:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback