sweet sweetness

24 s06 avklarat.

Men hur snygg är hon?

scarlett

hur snygg är jag?

gi


You know it!

Mer info:

Bloggen har vart död ett tag. Eller den har legat och slumrat. Men snart är den pigg igen.

Idag har jag ringt till han som går i Klipp på DI, han sa att de ställde frågan "vad är det värsta, respektive bästa, som hänt dig" och jag kan itne sluta fundera över det. Allt låter så fjantigt och litet när det ska vara det BÄSTA någonsin.

Städade i Duvbo idag (go Carina!)

Har börjat titta på Ally McBeal, kommit typ 10 avsnitt. Interesting....

Bruno och jag har skrivit en "styra upp Carina och Brunos liv" lista. Den kommer publiceras här så fort den är klar! *ni kan typ inte vänta, jag vet, men lite jävla tålamod får ni ha för faaan*

Och Ja, nya läraren i Gossip Girl är het.


Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback