Strange meeting

Så dagen är lite udda.
Brunos jullov är slut, så han är i skolan (min telefon är ovanligt tyst)
Jag vaknar halvtvå... det, i sig, är väl inte så udda, men att jag vaknade av att Ekwe ringde var väl den riktiga chockern.
Sen glömde jag att ta nyponsoppa till frullen.
Allt i lägenheten ser någorlunda städat ut.

2009 överraskar ständigt och vi finner oss i att inte känna igen oss. Nya vyer och sånt tjaffs.

I TV relaterade nyheter:
Idag kom två avsnitt av Scrubs ut, igår nya Gossip Girl. Life makes sence again.
Igår satt jag också och finurlade på min "dessa serier har jag sett" lista. Det blev en del, men jag har en gnagande känsla av att jag glömt någon.
Jag får lägga upp den så får ni dubbelkolla.

Nu ska jag smäla i min hallonbåtar. Jag tror jag ska sluta äta det snart, för detta börjar övergå i något slags maniskt beteende.

Och förresten, jag akn pusta ut lite för Lindsay och Sam verkar fortfarande vara ihop (iallafall enligt Lindsays blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback