Ny tid, ny strid

Så nya året bjuder på massa omställningar.
Exempelvis:
vi behöver skriva 09 istället för 08
Amanda-panda lämnar mig för varmare breddgrader
Lost, Battlestar Galactica, Scrubs och 24 börjar igen
Min blogg ändrar utseende
Bruno blir vegetarian
Carina blir cool som fan
Carina skaffar ballaste jobbet och mediterar 2 timmar varje morgon

Men vissa dagar är förvånansvärt bekanta.
 Såsom denna lördag. Jag har vaknat, lite bakis, ätit min favvofrulle, tittat på 24 och funderar över hur jag, med minst möjliga ansträngning, kan få i mig tre tacotubs med fullmaxat innehåll.

Igår var vi på fest och träffade kändisar:
agent smith

Och jag glassade runt med min jeanskjol. Varannan Sofiero, varannan rödvin. Enligt Oliver så dansade jag fult.
Jag hade kul, och var jättenervös i överraskningsmomentet.

Oj, har ingen fokus i detta inlägg.

Tacos ikväll, Hjulsta om en timme och 24 just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback