'nuf said

Klockan är 04.15.

Det är egentligen allt jag ville säga, men när jag ändå loggat in kan jag ju lägga till dessa saker:

Jag har hittat alla mina foton uppe på vinden, vilket knäcker. Jag har också hittat en hel del gamla kläder som faktiskt funkar! Det betyder lixom att jag kanske inte behöver köpa fullt så mycket kläder som jag gör i normala fall.

Amandisen kommer hem imorgon (eller idag, men ni hajjar). About bloody time...

Joy divisions Atmosphere passar jämt in.

Trots att jag tycker Spotify är bra är jag SJUKT JÄVLA PISSIRRITERAD över att albumet Blue med Joni Mitchell inte finns att få tag på. *morr*

Snart börjar Lost och BSG.

Det finns fler verkligheter än den vi upplever, det ska vi aldrig glömma.

2009  shapar sig upp till att bli ett spännande år, en sån där säsong som ändrar spelreglerna för hela serien. Paradigm skiftet är upon us.

Nu är det sovdags.

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag vet inte om jag gillar det. Jag tror jag blivit tant.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback