Men hallå

Hej hej hej hej hej

Idag är den sista dagen med MMK projektet. Eller iallafall sista för version 1. Det känns bra. Ja det gör det.

Men det är måndag och lite ledsamt i gr8n.

Nell har tillkommit i Ally McBeal. Hon är sjuuuukt kattig och bara tanken på att hon är gift med Ellen är ju helt suveränt. Fatta hur coola dom är? De måste ha sjukt roligt och sjukt sexigt.

Jani, måndag. Diskmaskinen är igång och ikväll kanske jag ser lost. Men vill egentligen vänta till imorgon så jag kan se det hos Bruno, med Bruno i hans cribbb i Hjulsta.
Jag har cokså spenderat en halvtimma med att sitta i skräddare på min yogamatta, and it felt goood. Har aldrig lyckats göra det förut, därni. Hur många saker som ni aldrig lyckats göra har ni gjort idag?

Tänkte väl det.

BOOOYAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback