Light Breeze

Idag mår man som man förtjänar. Som vanligt. Jag har hunnit med tacos redan, mest bara för att kunna överleva dagen. Jag har cokså hunnit krama om Hera medan vi skypade med Basse.

Hera blev helt rabiat över att hon hörde Basse, men inte alls kunde lokalisera honom.
Sötaste hunden någonsin!

Såhär bra webcams finns det i Thailand:

Basse thailand

(notera gärna att jag ser tveksam ut)

Det sjukaste av allt är att jag funderar över kvällen och om/vart vi ska dra.
Men snart är det hårda livet över och balansen ska ta över.
Harmoni och välmående.

In the words of my bruvva Promoe:

"No alcohol,
no weed
no cigarettes,
no e´s
no milk
no cheese
no eggs
no meat
Just meditation
and peace
red lentils
chick peas
good workout
good sleep
more sunshine
light breeze"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback