Kampen fortsätter!

Demonstration
Sergels Torg

Demonstrationer får mig alltid att tänka på min barndom. Och jag älskar att gå förbi en familj med en sovande unge i en barnvagn medan föräldrarna hoppar och skriker att vi ska bojkotta israel. Jag vet lixom att den där ungen kommer minnas den känslan alltid, trots att hon sover så kommer hon minnas stämningen.

Jakop höll tal, han var bra. Jag var ensam mitt bland 5000 människor och kände mig lite skum. Jag skulle ju hålla tal på sånna tillställningar.
När fan ska jag ta tag i allt?

Men två saker är säkra:
Bojkotta Israel
Alla är vi Palestinier idag

Kommentarer
Postat av: Lovis

Har också den känslan från när jag var liten, den e värd allt! det är häftigt när man märker att så många bryr sig ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback