Jag tar det kallt

Första utkastmötet gick bra. De hade en del synpunkter och inlägg, men på det stora hela funkar formatet och problemen är lätt fixade. Sen ska jag visst provjobba på fritiset torsdag och fredag. Se om jag passar in och kan hantera 90 treor with a smile on my face.

Jadu, det kan man fråga sig, men intressant lär det ju ändå bli oavsett hur man ser på saken.

Imorgon är det Berns kl 12.00 och Perspektiv 14.00. Och sen kanske Zeitgeist kväll hos Bruno... if he'll have me.

Nu ska jag ut på en rask promenad och på hemvägen köpa:
Ansiktstvätt
Almanacka
Anslagstavla
Galgar
Krokar
Och förstås Pastasallad Ingredienser

Sen bär det av hem, där jag ska klippa film äta mat och kanske titta nya Battlestar Galactica avsnittet.
 
Igår såg jag och Bruno lost...
Ba frutts.

There is no time quite like Lost time,
som man brukar säga


Sawyer igen

And there is No Man
Like Sawyer, my man!
Som jag brukar säga

(bilden är från premiäravsnittet, och JA han har absolut ingen tröja på sig!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback