huh?

Först och främst.



pepparkaka

Ser ni mitt fina hjärta?

Sen och främst:
Jag har gått vidare till intervjudelen av DI-klipplinjen!
OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOGMOM

Tänker ni också så, för det gör jag.

Tredje och främst:
Shit, hur fan ska intervjun gå?

Fjärde och främst:
Har jobbat utomhus från kl 15 till klockan 00. Kom precis hem. Det har varit HELT JÄVLA ISKALLTTTT! Mina kinder är nog kroniskt röda fr o m nu. Efter någon timme av huttrande fick jag låna En gåsjacka som Sven Bertil Taube visst ska ha burit tidigare. Den hade varit för liten.
Så antingen är han en JÄTTE, eller så är jag en JÄTTEliten person:

Brrr

Nåväl. Nu är jag hemma. Stelfrusen. Ska nog packa fram julklappen jag fick av mamma, vilket var massa fotbadsgrejjer och arbeta upp någon slags känsel i mina stackars tår, medan jag klipper film.

Shit asså. Klippa film.
Tänk om jag kommer in på DI?

NEJNEJNEJ, man ska inte hoppas!
Men tänk... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback