gotta love those nights

Just precis som Bruno yttrar den ökända ramsan:
'Shit Carina, ingenting har gått fel med MMKfilmen hittills, fan va skönt'
Slutar min brännare att funka. Klockan va halv 2 på natten.
9.00 dagen efter skulle jag visa upp filmen för uppdragsgivaren.

Halv fyra sket jag i att leta forum och panika mig och somnade oroligt.
3.5 timmar senare ringer min klocka och jag stiger upp.

Nu sitter jag här, min bror har skjutit fram mötet en timme, me både DVD och Kingston vid min sida då DVD brännaren tillslut nu på morgonen ville gå med på mina kommandon.

Sgheeesh, när ska allt sluta vara så problemrelaterat?
Anyone?

Men the silver lining är att jag, efter något års arbete, äntligen lyckats fixa mina snea axlar!

Zeitgeist ikväll i Hjulsta?
Eller tar vi det imorgon kväll, då vi ska infinna oss på Berns kl 12.00 onsdag morgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback