Don't believe the Skype

Det är torsdag, jag har alltid gillat torsdagar.
Jag har något svagt minne av att Arkiv X gick på torsdagar när jag var mindre, och det var ju asballt.

Men arthur dent är tvärtom, han säger att han aldrig riktigt kunnat get the hang of thursdays.
Men å andra sidan kanske det stämmer för mig me, men att det kanske är sånt jag gillar. Arkiv X lixom, det är ju coolt för att det vill visa att det finns annat än vardag.

Så, helt enkelt, torsdagar är magins dag. Och magi är asballt.

Visste ni förresten av Daniel Radcliff (aka Harry Potter) röker typ ett paket cigg om dan?

Harry potter smoking

äckligt tycker vissa, men dom ska jag spöa ner för jag och Harry, oh i mean Daniel, är ment to be.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback