Detta blogginlägg heter: Bruno får inte vara bestman på mitt bröllop eftersom jag inte fick vara det på hans bröllop

Och hör sen, Bruno!

Jag har fått många speciella brev idag.
Ett "du har gått vidare" brev från DI
Ett tjockare brev med Janna & Liv dvdn i (alltså filmen jag jobbade på förra september) och JA jag var med i sluttexten:
Produktionsassistent: Carina Carrigan
Sjukt kul att jag var före och viktigare än Elias som typ blev c-foto. Trots att han sprang och gjorde allt och hjälpte till precis överallt. MUAHHAHAHA
Och sen ett brev med ryska posten. Ett som var så ömtåligt att leverantören vädjade med mig att ta det hemskt försiktigt med det.

Helt enkelt, min brevlåda har vart emd om lite action idag. Och jag gillar det.
Bra brevlåda.

Sen ska jag säga att jag jobbat hela dagen med Madeleine. Hon var bra och babblade på om sina hästar och hundar och döttrar och söner.

Madeleine gillar Micke Nyqvist, man kan säga att hon är lite förälskad i honom.
Madeleine är typ 45
Madeleine är mäklarassistent och har precis iochmed milleniumproduktionen kommit in i filmvärlden.
Madeleine har ramlat av hästar minst 10 gånger
Madeleines favoritskådis är Julia Roberts, hon tycker alltid att hon håller en hög nivå. Annars gillar hon Sandra Bullock och Speed filmerna tycker hon är helt otroliga!
Madeleine har en son som pluggar på ett fiskegymnasium 30 mil från Stockholm. Han ska bli fiskare när han blir stor, leda fiskeguidade turer för turister. För det är visst ett yrke har jag lärt mig.
Madeleine har en hund och två katter och Calzone är hennes pizza of choise.
Madeleine kan itne dricka kaffe längre, så nu dricker hon Roibus Te.
Madeleine körde hem mig i sin blåa bil, trots att hon inte behövde.

Godnatt Madeleine.
Madeleine som jag spenderade 9 frysande timmar av den 15/1-09 med.

Kommentarer
Postat av: bruno

Madeleine har den roligaste skådis/filmsmaken jag hört, särskilt då hon precis kommit in i filmbranschen.



Carina är dum som sprider lögner om vem Brunos bestman skulle varit och är ännu dummare som använder denna lögn som ursäkt för att ha någon annan som bestman.

Postat av: basse

HAHA, ja den där Madeleine.. Julia Roberts!!? sa javla -97.. jag sag en film med Nicolas cage igar. den hade varit skit om inte han va med, nu var den bara halvskit.. det tycker jag utmarker en bra skadis! Johnny Depp ar en sadan, fast mycket battre an Cage! mkt..

2009-01-22 @ 15:43:26
Postat av: annna

men vem är madeleine? Jag gillar verkligen din blogg, får mig alltid ett gott skratt eller en något att tänka på när jag kollar in den... stor kram till dig från syster

2009-01-31 @ 03:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback