Dagens Dubbel

Så jag sitter och kollar 24, s06, istället för att göra något vettigt.
Ni vet hur jag rullar.

Det kan nog inte vara lätt att göra en serie som 24 som dealar med terrorism och patriotism på en sån uttalad nivå. Varje säsong måste de ju fundera ut hur de inte ska vinkla det som total rasism mot andra folkgrupper.
Måste vara ganska jobbigt att behöva arbeta med de restriktionerna.

Hur som helst, 24 knäcker.
Jag knäcker lite mindre.

Medan Basse och Maria flyr landet, flyr jag verkligheten och alla mina åtaganden.
Känns det rättvist?

Nope.

Är saker någonsin rättvisa?

Nej

Är jag som ett litet bortskämt barn som klagar på att saker inte är rättvisa?

Jupp, ni vet, det är så jag rullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback