Cold Feet

Jag utlyser ett par tofflor till mig!
Jag är i desperat behov, och vill någon förbarma sig över mig kommer jag bara tacka och ta emot.

Jag fryser ihjäl i min iskalla gr8 och mina fötter blir varje natt som döda iskalla stenar som tar flera timmar att värma upp igen. Inte OK.

Annars har jag och ekwe druckit 3 kannor grönte idag, utan att äta något, så jag är helt skakig. Men nu har jag ätit.

haha... sjukt ointressant blogginlägg.

Nåväl. I andra ointressanta nyheter:
Just nu sitter jag och skypar med basse samtidigt som jag chattar med honom och Bruno på msn.

mantrat lyder:
Jag borde klippa film, men gör _______ (fyll i valfri sysselsättning) istället.

Kommentarer
Postat av: bruno

jag vill också ha tofflor!!!! det blir ju svinkallt om fötterna så fort man tar av sig skorna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback