Är visst ett svin

Idag fyller min lilla systerdotter 1 månad. Hon har äntligen lyckats passera sin födelsevikt och väger nu 1300 gram lite drygt. Så det hälsar vi välkommet med tre starka HEJ

HEJ HEJ HEJ!

Gänget är fast i det förflutna just nu. Vi har tittat på otaliga filmer där vi är små och ny-vuxna och glada och spexiga. Det ställs då som motpol till hur vi är nu, då jag mest är arg och bitter och ocharmig. Och just för att jag sett filmer hela dagarna och sen inte rört mig en meter utanför min lägenhet på två dygn så har jag blivit lite koko i bollen.

Ja, mer än vanligt.

Men också festsugen.
Kom igen, fest på lördag, we party like it's 2005!

Amanda ringde mig idag, hon stod utanför Chelsea Hotel och glassade. Jag satt i min kontorsstol som rullar iväg alltför lätt och frös. Det är så vi rullar, hon och jag. *badabom*

Ja, och Spotify knäcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback