ABC du är mina tankar

Jag har klippt film. Men är egentligen aldeles för trött.
Och ikväll är det utgång, eller iallafall öl.
Frågan är om jag borde sova lite till, så jag pallar med. Eller om jag kör en sån där flippad "jag är så sjukt trött men super iallafall så jag spårar sjukt lätt" kväll....

Ja nivet, de vanliga fredagstankarna.

Har kirrat en film som heter Zeitgeist. Har ni sett?
Den snackar iallafall om hur världen som den är uppbyggd nu är helt tokig. Att religion, politik och militär är helt blasé ( som förövrigt är månadens ord) och borde bytas ut mot Miljö, Vetenskap och Teknologi. Jag ska spana de två filmerna and get back to you, för är de bra då kommer jag tvinga er alla att titta på den.

MUAHAHHA

Annars då?
Allt väl?

Kommentarer
Postat av: basse

Later spannande! passande nog var forra manadens ord: "sekulär". det betyder typ tex att en stat inte ar styrd med religiosa varderingar..

2009-01-22 @ 15:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback