<3

Jag har fortfarande inte spanat in Lost, vilket ts emot med blandade känslor. Först coh främst är det ju sweet att ha en massa avsnitt kvar att se (ok, bara två, men endå), men sen och näst främst är det läskigt för mig att gå in på mina TV sidor utan att få en jävla massa spoilers.

Men hittills har allt gått förvånansvärt bra. Problemet är mest att jag inte riktigt ser hur jag ska hinna titta på avsnitten förns tidigast måndag! Det är ju helt sjuuuuuukt lång tid tills dess.

Bruno, hur ska du göra?

Kate

Om jag fick bestämma, så skulle jag se ut som Kate
Och välja Sawyer
4 eva

Men Kate finns inte på riktigt, säger någon kanske då, då säger jag schschhhhschhhh och går gnolande åt andra hållet.

Kommentarer
Postat av: bruno

jag veeeeet inte!!! kanske att jag också väntar till på måndag... men det känns inte ätt Carina... inte rätt....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback