Uppdate

Så jag har två muskelplåster på halsen, en halsduk, jag gurglar jodd varje tionde minut, försöker få ner så mycket vatten jag bara kan, tar varannan ljummet te, klär mig i varma kläder, tar en alvedon var 4e timme och försöker slappna av.

Det går sådär.

Min mamma skrämde mig och sa att det var förra pencillinkuren jag tog som är problemet, för jag tog aldirg hela kuren. och nu har min kropps sjukdom övervunnit pencillinet och uppgraderats och jag behöver därför något starkare för att slå denna bitch till sjukdom!

Nu måste jag sticka till min intervju. En timme till showtime och jag kommer viska mig igenom den. Jag känner mig sjukt oförberedd eftersom jag mest spenderat mina senaste dagar med att ha ont på heltid.
tralalalalalala
Ja hörrni... see you on the other side
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback