Ojojoj

Inget inlägg idag igen. Detta är sjukt!
Men diag var inte meningen, har egentligen vart inloggad hela dagen, men ahft så mycket annat att göra att det liksom aldirg riktigt blev av att skriva blogg.

Igår skrev jag iallafall en dikt. Vilket är sjukt flummit fakitskt, för att vara mig.

Och idag har jag städat hela min  lägenhet, vilket är SJUKT FLUMMIGT för att vara mig.
Och haft tacobesökare hemma... och rödvin.
Det ver mysigt, trevligt att ni alla kunde komma!

Imorgon då... jadå, då ska jag tvätta, städa klart det sista, kanske jobba lite och sen förudras över universum är tanken. Vi är alla bara energi, när vi dör lämnas denna energi tillbaka till naturen. Till kretsloppet. Till universum

Detta stora jävla ställe som vi alla kommer ifrån, som vi alla är slavar under.

DET ska jag fundera över imorgon.

Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Lovis

vad jag gör? blir inte bjuden på tacomidda iaf...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback