medan potatisen ligger i ugnen

Jag är hungrig. Ska äta potatis.

---

Nu är jag inte hungrig längre, har ätit potatis.
Ja, ni hajjar hur vilt det går till hemma hos mig.

Medan jag ätit har jag tittat på Legend of the Seeker, aka månadens serie.
Den är sådär.
Eller asså, det är ju fantasy, så det finns coola moment. Men man blir så sjukt frustrerad över att de har hittat på hela historien, de håller sig inte alls till böckerna... Alltså, inte ALLS. Vilket stör mig så mycket då historien skulle göra sig så himla bra som TV serie. Tänk om jag bara fick göra denna bokserie till TV serie...

skojja inte, det skulle lixom vara Decenniets Serie.

Men nu har de lixom förstört hela grejjen, de kommer ju aldrig tillåta en re-make.

Fast, å andra sidan, Richard är sjukt cattig, jag menar spana:
richard

rille



Men i andra, sjukt spännande nyheter, är Veronica Mars filmen ett steg närmre till att bli av. Intresserad av mer info, klicka
här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback