Lostblogg

Lovisa kommenterade och sa något jättefint:
OK! Carina! Du borde skriva en Lost-blogg nu när säsongen kör, för fan du hittar bra grejer. det är vad jag tycker, och jag tycker också att jack är typ den enda snubben som INTE passar bra i skägg. det är vad jag tycker!

Och jag måste säga att jag spenderat hela dagen med att fundera över denna Lostblogg... Det stora frågetecknet är ju om jag hittar tillräckligt mycket info för att hålla upp en blogg. Men det vore ju jääääävligt coolt.


Jadu Lovisa... ska funta på saken.


I andra nyheter så har jag nog varit inne på Perez, Facebook och Expressen miljoner gånger idag... MILJONER Kan någon ge mig tips på andra sidor som man kan gå in till miljoner gånger på en dag...
pls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback