Gryning

Vaknade 10.00 idag.
TIO!


i tar det en gång till tror jag.
Jag gick upp, ganska hastigt och piggt, ur min säng kl 10.00 imorse.
Lördag.

Jag vet egentligen inte om jag ska skryta sååå mycket, då jag redan (sneglar på klockan som är 11.10) börjar dala ner i ett komastadium.

Jag simmade rätt lugnt igår. Vi gick hem från Robin ganska tidigt, efter att ha snackat en del om himmel och jord. Typ Lovisas nya tatuering (sjukt snygg LoFlo!), Carinas nya mentalsjukdom och annat matnyttigt.
Matnyttigt var Ians hatord.

När en lärare sa ordet Matnyttigt, räckte han upp handen.
Ja Ian?
Jag hatar ordet Matnyttigt.
Ok Ian

I sommar händer det massa roligt. Sommar är känslan som regerar just nu. I alla former. Det blir Midsommarfest ute på landet. Det blir Sörmlandsleden med tält och spritkök. Det blir basketträning med basketlaget (Bullen is going dooowwn!)
New York i Aug? Grillning vid strand som regel för varje kväll. Sommargarderoben. Sommarskorna. ÅH SOMMARSKORNA!!!!

nä... nu blir jag sommartokig. Kanske ska ge mig ut i riktiga världen utanför min lägenhet och känna lite på kylan. Och på solen. Och på februari 09. Kan behövas en liten reality check.
Och mer frullebröd.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir garanterat New York i augusti, langre an sa klarar man sig inte utan New York!



Och Bullen, den stackaren, vet inte vad han har att vanta. Du borde samla trupperna tills jag ar tillbaka. April ar precis den perfekta manaden for att borja spela basket pa gamla maria-garden. Med boombox och Celtictroja. Med tandskydd och efter tranings-ol.



Goodlife!

2009-02-22 @ 09:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback