PurseBuzz

Igår noppade jag ögonbrynen med sytråd.

Gapar ni av förvåning och förvirring?
Det gör inte jag... för min favorit
Youtubaresomlärmiggrejjeromsminkochögonbrynsplockningochsånnasaker har lärt mig om saker.

Imorgon kanske jag provar på hennes tips för moisterizers, foundations och puder.

Min mamma har stickat en jättesöt liten tröja till Alma. Den är skogsgrön och var det minsta jag sett. Den var visst lite stor. Hur nu det ens funkar förstår jag inte. Jag är fantastiskt trött på att inte få hälsa på hos henne och hennes föräldrar.

Jävla halsfluss.


Hej Alma Johanna
Jag är din moster, din favorit
Du vet det inte än, men snart faller bitarna på plats.
Undra vad du funderar över just nu....

Kommentarer
Postat av: matilda2

när jag bodde i bredäng brukade tanten jag bodde hos göra det där på mig. sen trådade hon sin mustasch. hon äger.

Postat av: Carina

hehe, hon låter astuff!

Jag ska skaffa rätta tekniken, sen kan hoon och jag bo i bredäng tillsammans och folk kan vallfärda till vår lägenhet för att bli av med sin behåring.



Done and done

2009-02-12 @ 13:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback