drömmen som sprack

Uähhhh

Jag är trött.
Jag kan inte sova så bra, vaknar jättepigg och med verk i munnen varannan timme.
Dagarna gliiiider förbi framför datorn och energinivåerna bara sjunker och sjunker.
Jag får inte i mig någon näringsrik mat, bara bröd som jag tuggat till
Varenda tugga eller varenda klunk får jag ner med smärta som närmaste kumpan.
Jag är trött på pain.
Jag är trött på verktabletter.
Jag är trött på min kontorsstol och mina mjukiskläder.
Jag är trött på grönté och min lägenhet utan mottagning.

Och jag är trötttrötttrött på att klaga på allt

Kommentarer
Postat av: Maria

Gå till farbror doktorn... Kedja fast dig i hans dörr och säg att du inte går fören han gör dig frisk!

2009-02-06 @ 17:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback