Dag 1 på Kåvepenin

Igår gick jag till doktorn och han sa att jag hade någon form av Halsfluss och att jag ska äta Kåvepenin.

Done and done.

Kåvepenin och Ipren är min nya grej. Men använder jag dom rätt så kan jag faktiskt leva ett drägligt liv. Idag ha jag ätit frukost, utan några större problem. Vilket är jättehärligt!

Så, jag mår bra och känner mig stark och på bättringsväg.

Men aptiten är lite dåig, har inte ätit riktig mat på ett tag och har därför glömt bort lite hur man är sugen på något. Jag funderar på att laga tacos idag, man kan ju aldrig riktigt gå fel med tacos.

I andra sjuuuukt viktiga nyheter, så har Carina öppnat sin
Lostblogg. Den finns på adressen http://carrigan.blogg.se/lost eller så följer du bara länken i blått. Där kommer jag snacka lost och förhoppningsvis kommer ni snacka lost med mig. Bra saker att veta är att jag utgår från att man har sett ALLA AVSNITT SOM FINNS UTE.... så gå verkligen inte in om ni inte har sett, för då kommer ni få veta saker ni inte vill veta.

Men jag är pepp, det är roligt med lite lostifiering. Don't you think?

Och sen kan ni ju alla gå in på lovisas blogg, då hela lostbloggen var hennes idé.

Så!
Nu handlar jag tacos tror jag. Ikväll blir det nyktert festande hos Björn,
haka?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, Halsfluss? Kavepenin? Shit, det hade jag aldrig kunnat gissa pa for en vecka sedan..





2009-02-08 @ 01:56:14
Postat av: Carina

haha... sluta vara en sådan översittare =)

2009-02-08 @ 03:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback