Borde sova

Shit asså.
Här sitter man. 03.34 och får reda på helt nya saker om festen man va på kvällen innan. Nya saker som man inte hade en aning om att man gjort.

Det är alltid härligt lixom. Hela dagen har jag gått runt med en känsla av att jag inte riktigt vill prata om kvällen innan, då jag faktiskt är osäker på om jag vill veta alla detaljer.

Och självklart har jag gjort precis så tokiga saker som jag var rädd att jag skulle få reda på att jag gjort. (oj, skum mening) Bra där.

Men lixom, för en gång skull, kan jag bara få gå igeom en kväll och vara allt det där jag vill vara?
Är det så mycket begärt?

Annars.... rolig fest, jag får godkänt trots ovanstående missöden. Jag höll mig ganska flytande. Mina tankar går ut till Frans denna natt, hoppas du sover gott och har det väl vart du än befinner dig!

Kommentarer
Postat av: Lovis

Man måste nästan säga vad man har gjort, annars får man inte skriva hela blogginlägg om det... det tycker jag ska vara regel numero uno!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback