03.45

Hej alla


Jag är liiiiite berusad måste jag säga. En kväll hos Björn och nu är jag hemma igen.
Kvällen flög förbi ganska snabbt faktiskt, först en massa snack med Rosbeh och sedan en del snack med Björn och Jesper. Ja, sen också förstås en del snack med Bruno och Matilda. Men dom är ju ganska självklara under omständigheterna.

Annars drack jag trots kåvepenin.
Detär ju inte så bra kanske ni säger, men då tänke rjag kontra med Christer. Han säger att det egebtligen inte är så fel, att det är mest gammeldagslökarskap som säger att man inte får dricka samtidigt som man pensillinar sig. Han pluggar till läkare, ska bli handkirurg när han bir stor, så han vet vad han snackar om. Men för säkerhets skull ska jag ta det lugnt nu resterande tid... iallafall till nästa helg är planen.

Slutsats:

tack Björn för en trevlig fest.
Och tack ni som var gäster, för att ni var så snälla mot mig.
Och framförallt tack Christer, som gav mig mandat att dricka trots allmänheten som var emot.

Så.... Lördag, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback