Tiden som vart, fort som fan

Så blogg.se har True Blood feber.
Sverige i sig har true blood feber.
True Blood toppar tittarsiffrorna i USA.
Själv säger jag, meh hallåååå, häng med i matchen, true blood hypen är över och nu tittar vi utan att behöva hypa. Vi behöver inte snacka om den var 10e minut, för den fasen gick vi ju igenom för ett år sen.

Vampyrserien Moonlight, däremot, är precis i hypestadiet.
Logan Echolls (Jason Dohring) som vampyr kan man väl inte tacka nej till

love


I andra nyheter är det skola som gäller. Skola, Kista galleria, Mad Men och Spendrups Bright Brew is the shit.

Och CocoRosie såklart.




Vad funderar jag över i just denna sekund? funderar ni kanske över. Jo det ska jag säga er att jag funderar över hur snygg man får vara. Och svaret på den frågan är ganska precis såhär snygg:

kate

Kate Moss toppar listan. All the way.

Slut på fluff.
Precis som alla ni andra har märkt så är hösten på ingång och med den en angelägenhet att dokumentera mera.

Så det är temat.
Dokumentera mera

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback