surfa med flikar

Jag ääääälskar att surfa med flikar.

ag vill helst ha 5 på g samtidigt. En med bloggar, en med facebook, en youtube, en perez och en med mina tidningar (tvguide, expressen, dn, och entertainment weekly).
Att trycka kringla T ger mig en sån tillfredsställelse att det nästan börjar bli lite löjligt. Sen kallar jag ju kringla knappen för äpple knappen av ren vana. Så då blir det t o m Äppelte (äpple T) vilket låter roligt och lite gott.

Igår blev det tacos i Hjulsta med Maria och Bruno och ett par fulla roberth och Basses. Det var kul, vi snackade mest genom festen, då vi alla hade suspekta minnesluckor kvällen igenom.

Sen, efter tacointag och pladder, åkte maria och roberth hem. Jag och grabbarna grus, aka Basse och Bruno, även kallade Brusse, tittade på nya Robinsson och nya Lost. Sen avrundade vi med ett avsnitt Grillad på svtplay.
Allinall, a good night.

Thomas Järvheden
Sveriges svar på en fråga ingen har ställt.
- Dregen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback