Max Lampa, Carinas Utekväll, Amandas Födelsedag

Igår var det Amandas födelsedag.
Vi drog till Kho Phangan och drack finöl (falkon på fat, även kallad storstark, även kallad "ge mig det billigaste ni har")
Där blev vi hur många som helst.
Folk kom och folk gick och jämt kändes det som om att vi hade en plats för lite.
Vi spelade MGMT (även kallad IGM ochGMTI när Bruno ska säga det) på deras spotify och det knäckte.
Vikingaskål utnämndes men uteblev.
Det var tur.
Sen när det stängde blev det Kvarnen.
Min första festkväll på kvarnen faktiskt.
Det var kul.
Ingen annan kom in förutom jag Amanda och Lisa.
Men vi hade det fett ändå och dansade på nedervåningen.
Vi träffade några kufar, som jag nästan kan svära på att jag träffat förut under liknande förhållanden.
Vi drog långt innan stängning.
Det var värt.
Vi gick hem till mig där Nisse satt och väntade.
Jag somnar i min stora säng medan Amanda spyr på toaletten

Nisse är lite jobbig på morgnarna
Han vill gärna stångas och bitas lite granna
Och han tar Amandas plats varje gång hon ställer sig upp.
Men Amanda tycker det är ok för hon tar hans plats så fort han flyttar sig
Amanda följer detta lite för långt och sätter sig på ställen hon inte ens vill sitta.
Nisse låtsas som om att han inte bryr sig.

Vi dricker läsk och äter uppvärmd lassagne till frukost
Carina får sockerchock och spexar hela morgonen
medan amanda önskar att hon vore hemma.

Ikväll är det fest på DI
öl 20 pengaroner
tanken är att jag ska gå

För Carina hon gillar att festa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback