lövånger in my heart

I förrgår var ännu en sån där kväll, en kväll då jag spenderade 85 % av tiden åt att vara dryg och resterande 15 % med att äta bullar.
Så jag passar på att utbringa tre starka HEJ till Bruno som får ta emot den största svallvågen av min bitchighet.
HEJHEJHEJ

Och sen tre starka klappar till de andra som också blir utsatta, men kanske inte i lika hög grad.
KLAPPKLAPPKLAPP

Men nu ska vi snacka lite om igår.
Igår var det fest hos Maria. Carina, vilket är jag, ahde dåliga kläder, dåligt hår och dåligt ansikte, men hade det väldigt bra trots allt. Jag drack sprit och blandade drinkar som jag tyckte var goda men som andra hatade ('Men ÅHhhhh.... den luktar ju ändå hit' kunde det exempelvis låta). Amanda tyckte att den var snygg, drinken alltså, och att det var det som avr det viktigaste.

Här har ni receptet:
3 centimeter Vodka
5 centimeter Sockerdricka
2 centimeter Apesinjuice
och 1 centimeret Rödvin

Jag vet inte hur mycket man ska ha i centiliter, men centimeter får funka. Allt handlar om ögonmått.

Sen blev det shots. För man kan bara dricka så många drinkar.

Olla höll i Så Ska Det Låta, mitt lag vann. Vi hette team Fett (du vi var lag ett, det andra laget hetter team tvål då de var lag två) och det skulle vi skrika ut när vi kom på vilken låt det var.

Jag skrek
JAG!
TVÅL!
MIG!
FEEETTTTT!
exakt varje gång, för jag har väldigt svårt för detaljer.

Vi vann ändå. Lätt som en plätt för lag fett.

Vid 4 tiden var man hemma och somnade med ett vinglas i handen.... eller nästan.
men hellre ett vinglas i handen, än två i havet.

Idag blir det följdaktligen tacos, denna gång i Hjulsta. Men först jobbar jag på jobb 1, och sen jobbar jag på jobb 2. S¨det är en bit kvar. Tills dess får jag väl nöja mig med att längta...

tacos please

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback