det går sådär.

Ni vet den där känslan av att man gjort ett stooort misstag och typ 100 pers kommer bli lidande av det misstaget man själv gjort.

Den känslan har jag nu. Jag har gjort fel. felfelfel.... inte jättetraumatiskt, men det är endå den här känslan. Och fan vad den ska komma ofta.
Om livet bara inte hade denna känsla skulle det vara en så sjukt mycket trevligare plats. Det skulle vara lättare att försöka, lättare att ta risker, lättare att slappna av. Tänka sig, livet trevligt?! helt tokigt.

Eller som Ally McBeal en gång sa:
Look around you, does it look like life is supposed to be fun?

Äsh.
Bygones

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vännen min, berätta för mig vad som hänt!

Postat av: Anonym

Thumbnailen på bloglovin över din blogg är helt klart missvisande. Behöver uppdateras.

2009-04-02 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback