dagens miss

Jag gick till jobbet.
gick.
hade packat ner godispåsen och äpplena, så jag skulle ha något att tugga på när folk inte svarar på länge.
Sen promenerade jag till jobbet.
I solen
Sen satte jag mig ner i min kontorsstol
Alltså när jag kommit fram till jobbet
Plockade fram en filt, för min hy blev så kall så fort den inte fick sol på sig.
Snurrade lite i min kontorsstol
Ringde lite samtal
Bokade en intervju
Sen börjar jag rota
I min väska
Efter Godis
Min påse godis
Som jag vet att jag packade ner

Jag hittar ett äpple
och två böcker
handsfreelurar
läppcerat
almanackan
skrivboken
och sen en tom väska

Inget godis.
inget godis alls.

Då börjar jag tvivla.
Tvivla på många saker.
Packade jag verkligen ner godiset?
Vart någonstans under min promenad tappade jag ur påsen?
hur skulle egentligen ett sådant scenario se ut?

Hade jag ens en påse godis till att börja med?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hade nog en godispåse... INANN IPRED

2009-04-07 @ 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback